کد مطلب:314496 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:183

نگران نباشید، خودش برمی گردد
2. كرامت دوم: سند: به نقل از حجة الاسلام والمسلمین جناب آقای میركتولی از علمای قم كه برای تبلیغ و نشر احكام در ماه مبارك رمضان به مسجد جامع قرچك تشریف می آوردند.

جناب حجة الاسلام میركتولی نقل كردند:

گوسنفدی از روستای ما گم می شود، صاحب گوسفند نزد پدرم می آید و می گوید گوسفندی با این نشان كه نذر حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام بوده گم شده است. پدرم كه سید جلیل القدر و مستجاب الدعوه نیز بوده به ایشان می گوید: چون این گوسفند نذر حضرت ابوالفضل علیه السلام بوده، نگران نباشید خودش برمی گردد. همچنان كه ایشان فرموده بود گوسفند مزبور همان روز برمی گردد.

والسلام علی من اتبع الهدی

حقیر صالح آرایش

در خور ذكر است، چون نام مقدس منجی انسانها، حضرت بقیة الله الأعظم، امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، منتقم خون شهدای مظلوم در طول تاریخ، بویژه مادر شهیده اش حضرت فاطمه ی زهرا سلام الله علیها، اول شهیده ی راه ولایت و امامت، كه عظمتی بس فراوان دارد و درك آن برای ما میسر نیست مگر اینكه خود یوسف زهرا، امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف می فرماید: كه مادرم اسوه ی من است. و نیز امام جعفر صادق علیه السلام می فرماید: تمام مردم متوسل به ما اهل بیت می شوند كه حاجتشان را از خدا بگیریم و ما نیز متوسل به مادر مظلومه مان حضرت صدیقه ی كبری فاطمه ی زهرا سلام الله علیها شده و او را شفیع به درگاه خدای متعال برده تا او واسطه گردد كه حاجات مردم را گرفته و به آنها بدهیم، چون خود قرآن كریم می فرماید: (بسم الله الرحمن الرحیم، یا أیها الذین آمنوا اتقوا الله و ابتغوا الیه



[ صفحه 457]



الوسیلة) [1] ، در اینجا تیمنا و تبركا توجه خوانندگان را به یك معجزه از حضرت ولی عصر حجت بن الحسن العسكری (روحی له الفداء) جلب می كنیم:


[1] سوره ي مائده، آيه ي 35.